O NAS

Szkoła powstała z myślą o dzieciach i dla dzieci.  Wszystkie z podejmowanych działań opierają się o jeden wspólny cel- rozwój dziecka w sposób dla niego przyjazny i efektywny. Organizujemy zajęcia i pomoce edukacyjne w oparciu o nowatorskie rozwiązania, najnowsze nowinki dotyczące metodyki nauczania i neurodydaktyki. Jakość naszych  usług i produktów oceniamy po efektach nauczania, osiąganych przez naszych podopiecznych oraz za pośrednictwem nauczycieli, korzystających z naszych pomocy edukacyjnych. Rezultaty naszej pracy są dla nas najważniejszym motorem do dalszych działań. Nie ustajemy w swoich poszukiwaniach. Bazując na własnych doświadczeniach rodzicielskich inspirujemy się nowinkami ze świata psychologii i pedagogiki, aby osiągać jak najlepsze efekty. Nasza kadra to osoby cechujące się nie tylko odpowiednimi kwalifikacjami i wiedzą, ale przede wszystkim energią i kreatywnością.

Anna Dankowska

założycielka Szkoły Językowej Nana, lektor języka angielskiego i niemieckiego. Zarówno we współpracownikach, jak i w sobie, najbardziej ceni kompetencję, wrażliwość i empatię. Stawia na rozwój i pasje, a tych jej nie brakuje.

Od zawsze kochała języki, a narodziny córek w naturalny sposób poszerzyły jej zdolności lingwistyczne o wiedzę z zakresu nauczania dzieci we wczesnych etapach rozwoju. Twardo stąpająca po ziemi, absolwentka UAM, nauczyciel, lektor, wychowawca, kierownik wypoczynków dla dzieci i młodzieży, prawnik. Absolwentka Dydaktyki języka niemieckiego,  Wczesnego nauczania języka angielskiego, Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Terapii Pedagogicznej i Dogoterapii.  Wierzy, że wiedza pozwala jej w sposób kompetentny odpowiadać na wszechstronne potrzeby dzieci, dlatego oprócz licznych studiów dokształcała i dokształca się na kursach, między innymi: z zakresu  integracji sensorycznej, kursów dla animatorów zabaw dla dzieci, kursów pierwszej pomocy przedmedycznej, w tym specjalistycznego kursu ratowniczego i pediatrycznego, bajkoterapii, terapii behawioralnej, Terapii dzieci niepełnosprawnych, Diagnozy i terapii autyzmu, Mindfulness dla dzieci, licznych kursów z zakresu psiej behawiorystyki i szkoleniowych. Jej wielką pasją są dzieci i psy, ich stymulacja i odnajdywanie źródeł ich radości i pozytywnego rozwoju. Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia. W trakcie studiów z zarządzania  w oświacie. Dogoterapeuta i hodowca psów rasowych, terapeuta ręki, trener TUS. Uprawia Dogdance. Członek Związku Kynologicznego w Polsce, Dogdance International.

Absolwentka UAM, nauczyciel i lektor języka niemieckiego i angielskiego, wychowawca i kierownik wypoczynków dla dzieci i młodzieży, prawnik. Absolwentka Dydaktyki języka niemieckiego,  Wczesnego nauczania języka angielskiego, Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Terapii Pedagogicznej, Dogoterapii, absolwentka licznych kursów m.in. z zakresu  integracji sensorycznej, kursów dla animatorów zabaw dla dzieci, kursów pierwszej pomocy przedmedycznej, w tym specjalistycznego kursu ratowniczego i pediatrycznego, bajkoterapii, terapii behawioralnej, Terapii dzieci niepełnosprawnych, Diagnozy i terapii autyzmu, Mindfulness dla dzieci, licznych kursów z zakresu psiej behawiorystyki i szkoleniowych. Moją wielką pasją są dzieci i psy, ich stymulacja i odnajdywanie źródeł ich radości i pozytywnego rozwoju. W trakcie studiów z zarządzania w oświacie. Dogoterapeuta i hodowca psów rasowych, terapeuta ręki, trener TUS. Uprawiam Dogdance. Członek Związku Kynologicznego w Polsce, Dogdance International.

Sylwia Napierała-Segura

logopeda, nauczyciel hiszpańskiego i angielskiego. Artystyczna dusza, kochająca perfekcję i nauczanie. Absolwentka UAM, nauczyciel i lektor języka hiszpańskiego i angielskiego, logopeda, artystka Teatru Wielkiego w Poznaniu, założycielka agencji artystycznej New Direction, twórca wielu przedstawień dla dzieci i dorosłych, prawnik.

Praca na scenie i w teatrze stała się dla niej bodźcem do rozwoju osobistych umiejętności językowych, troski o odpowiednią precyzje w mowie, jak i niezbędne walory komunikacyjne. Uświadamiając sobie jak istotna w życiu jest umiejętność trafnej komunikacji, zapragnęła dzielić się tą wiedzą z dziećmi i ich rodzicami. Propaguje rozwój oparty na indywidualnych predyspozycjach dziecka, lecz zważywszy na ogromny deficyt w pozyskiwaniu mowy, rozumieniu czy słuchaniu, występujący we współczesnym świecie, swoje wysiłki skupia na nauczaniu języków oraz logopedii . Swoją pracę zawsze podpiera odpowiednim przygotowaniem merytorycznym, dlatego obecnie studiuje również logopedię kliniczną, aby móc właściwie diagnozować pozaśrodowiskowe przyczyny problemów z nabywaniem umiejętności językowych. Absolwentka kilkudziesięciu kursów i szkoleń zawodowych, miedzy innymi: kursy z zakresu  integracji sensorycznej, kursów dla animatorów zabaw dla dzieci, bajko terapii i logorytmiki. Certyfikowany Provider  Aktywnego Treningu Słuchowego metodą NEUROFLOW, pomagającego osobom z zaburzeniami przetwarzania słuchowego poprzez diagnozą i terapią osób z CAPD. Certyfikowany Praktyk Metody Tomatisa, opartej na innowacyjnym programie naturalnej stymulacji neurosensorycznej.

Joanna Szukalska

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Edukacja Elementarna i Język Angielski oraz Edukacji Elementarna i Terapia Pedagogiczna. Współautorka scenariuszy zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym, zawartych w publikacji Mała Akademia Smoka Bazyla. Easy English. Absolwentka kursów doszkalających: Wielkie wyzwania dla młodszych dzieci. Rajtuzy, bambosze i język angielski – o co tak naprawdę chodzi w przedszkolu?, Spring and Easter Activities with a Wow Effect, Konferencja dla nauczycieli języka angielskiego w przedszkolu i klasach I-III oraz na zajęciach indywidualnych.

Do jej pasji należą wszechstronne wspieranie rozwoju dzieci, prowadzenie warsztatów z freestyle frisbee oraz muzyka drum&bass. Posiada kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu angielskiego dzieci, w tym w przedszkolu anglojęzycznym. Pełna entuzjazmu, uśmiechu i pozytywnej energii!